Friday, March 11, 2011

Dah Lama Kan...?

Yes...dah lama aku tak bukak this blog...sebabnya? aku lupa password...hahahah....well, hrtu ada orang hack aku nye hotmail akaun...since this blog pun link to that email, aku takleh nak login...almost stopped trying to find way to log in, at last...i manage to! Aaaaaaaaa.........yey! Dpt masuk balik...hehehe...
sukanya...
Today is the last day of school...so, idlan & isyraf sekarang tengah fighting kat depan...main game lar ape lagi...darling? Darling p makan2 best kan Restoran Chan @ section 15....hmmm...makan best aje pakcik tu...makin tembam lar jadinye...huhuhuhu...
Aku kat sini cuba nak update blog hari2...it;s 1 of my resolutions...while waiting for maghrib to come, why not update...kena mula from somewhere...kalau tak, mmg susah!

No comments:

Post a Comment